divendres, 30 de novembre del 2012

QUI TÉ PANSA TÉ DANSA

Ací us deixem una xicoteta presentació del projecte sobre la pansa i els riuraus del nostre poble que hem fet a Coneixement del Medi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada