"Pel Carnestoltes, bones voltes". I per aquest motiu hem fet un passacarrer pel poble amb la dolçaina i el tabalet.
"Planta el cep per carnestoltes i tindràs les collites resoltes". Perquè "feia un ventet que tallava". "Carnestoltes fresques, el blat el díhuit, quants hi ha que ballen amb el ventre buit".
Ací teniu una foto de tots els "animalets" de l'escola, perquè "al Carnaval, tot s'hi val".
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada