dilluns, 11 de març del 2013

I DUATLÓ ESCOLAR

El passat divendres 8 de març, coordinats pel Pere, el mestre d'Educació Física de l'escola, vam celebrar el nostre Ir Duatló. Els/les participants havien de completar primer dues voltes corrent a un circuit de 500 metres, a continuació tres voltes en bicicleta i per acabar la darrera volta a peu. Ens van visitar per l'ocasió els alumnes més grans de l'escola de Tormos i vam compartir tots i totes un matí d'esport d'allò més entretingut. Esperem repetir el curs vinent l'experiència, i si és possible, tornar-los prompte la visita als nous amics de Tormos.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada